Wilt u de Bomenstichting structureel steunen? Dat kan heel eenvoudig met een periodieke schenking. Daarmee legt u vast dat u gedurende minimaal 5 jaar een vast bedrag schenkt. Hierdoor geeft u niet alleen de Bomenstichting zekerheid voor de toekomst maar worden uw giften ook volledig aftrekbaar van de belasting, zonder minimum of maximum. Afhankelijk van uw inkomen betaalt de belastingdienst een derde tot de helft van uw gift terug. De schenking kan in de plaats komen van uw huidige donateursbijdrage als de jaarlijkse schenking € 60 of meer bedraagt. Dankzij een wetswijziging per 1 januari 2014 is het voor een periodieke schenking niet meer noodzakelijk een akte op te maken bij de notaris.

Download de schenkingsovereenkomst (bijlage onderaan de pagina). Vul zowel het exemplaar voor de schenker als de ontvanger in en vergeet niet beide formulieren te ondertekenen. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.vervolgens beide formulieren naar de Bomenstichting of verstuur ze per post: Bomenstichting, Eusebiusbuitensingel 9, 6828 HT Arnhem. U ontvangt het exemplaar voor de schenker retour met de door ons toegevoegde gegevens. Daarna kunt u uw schenking als aftrekpost opgeven bij uw belastingaangifte. Zorg zelf voor tijdige overmaking, bijvoorbeeld door via internetbankieren een periodieke overschrijving aan te maken.
Het rekeningnummer van de Bomenstichting is: IBAN  NL51 INGB 0002 108755.
RSIN: 002961751.

anbi

De Bomenstichting is als een algemeen nut beogende instelling geheel vrijgesteld van erfbelasting.

Download: overeenkomst__periodieke_schenking.pdf