Wilt u zich actief inzetten voor bomen in uw omgeving? Wilt u werken aan het behoud en een beter beheer van bomen in uw gemeente of regio? Word dan contactpersoon voor de Bomenstichting!

Als contactpersoon van de Bomenstichting zet u zich enthousiast en actief in voor bomen en bent u het gezicht van de Bomenstichting in uw gemeente. U neemt daarbij zelf initiatieven. Dat kan op verschillende manieren. De een vindt het leuk om zich met gemeentebeleid bezig te houden, de ander organiseert liever boomwandelingen. Weer een ander probeert met een bezwaarschrift of een publieksactie een bijzondere boom te redden. U bent zelf alert op boomzaken die in uw omgeving spelen. Daarbij heeft u medestanders in het bestaande netwerk van contactpersonen en deskundigen. Zij kunnen u ondersteunen, helpen bij vragen of het opdoen van ideeën. Op de achtergrond ondersteunt het kantoor van de Bomenstichting dit netwerk. Via een (digitale) nieuwsbrief, jaarlijkse studie- en ontmoetingsdagen.

Meer informatie? Zie de bijlage onderaan de bladzijde.

Aanmelden

Bent u geïnteresseerd in deze vrijwilligersfunctie en wilt u zich inzetten voor bomen in uw omgeving? Laat het ons weten. Wij informeren u graag over de mogelijkheden. Neem daarvoor contact op met 085-0777821 of vul het aanmeldformulier in (zie bijlage).

Download voor meer informatie: contactpersoon_voor_de_Bomenstichting.pdf
Download om aan te melden: aanmeldformuliercontactpersonen.docx