Als bomen u aan het hart gaan, bent u bij de Bomenstichting aan het goede adres.
Steun ons werk! Er zijn verschillende manieren om de Bomenstichting financieel te steunen.

Donateur

Word donateur en maak deel uit van de achterban van de Bomenstichting. Met uw bijdrage helpt u ons om bomen in Nederland beter te beschermen. Vanaf € 30,-- per jaar bent u donateur, ontvangt u tweemaal per jaar het tijdschrift Bomennieuws (pdf of papieren versie) en de digitale nieuwsbrieven die we enkele keren per jaar versturen. Als donateur wordt u uitgenodigd voor de Dierckxlezing en bomenexcursies. Ook ontvangt u korting op onze uitgaven.

Aanmelden: stuur een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met uw naam, adres en telefoonnummer en geef aan hoe u ons tijdschrift Bomennieuws wilt ontvangen (pdf of papieren versie).

Studententarief

Studenten krijgen een korting van 50% op de jaarlijkse bijdrage en betalen dus maar € 15,-. Uiteraard krijgen ook zij Bomennieuws, nieuwsbrieven en korting op onze producten. Geef bij aanmelding (naam, adres en telefoonnummer) ook aan dat je student bent!

Cadeaudonateurschap

U kunt ook een donateurschap cadeau geven. Stuur ons dan een Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de gegevens van de begunstigde (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) en ook hoelang u dit donateurschap cadeau wilt geven.

Donateur voor het leven

Het is mogelijk om 'donateur voor het leven' te worden. De bijdrage bestaat uit een eenmalige donatie van € 600 en vervangt de jaarlijkse bijdrage van minimaal € 30 voor de rest van uw leven.