Als donateur

Als bomen u aan het hart gaan, bent u bij de Bomenstichting aan het goede adres.
Steun ons werk! Er zijn verschillende manieren om de Bomenstichting financieel te steunen.

Donateur

Word donateur en maak deel uit van de achterban van de Bomenstichting. U helpt ons met uw bijdrage bomen in Nederland beter te beschermen. Vanaf € 30,-- per jaar bent u donateur, ontvangt u tweemaal per jaar het tijdschrift Bomennieuws (juni en december) en de digitale nieuwsbrieven (in het voorjaar en najaar). Als donateur wordt u uitgenodigd voor de Dierckxlezing en bomenexcursies. Ook ontvangt u korting op onze uitgaven.
Meld u aan door een e-mail met uw naam, adres en telefoonnummer te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Cadeaudonateurschap

Bent u donateur en wilt u iemand anders een donateurschap cadeau geven, stuur dan een e-mail met de gegevens van de begunstigde (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) en ook hoelang u dit donateurschap cadeau wilt geven. Als dank ontvangt u een USB-stick met het logo van de Bomenstichting.

Meer in deze categorie: Via een gift »